کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

هدیه آسمانی

مامانی

1390/8/9 12:22
نویسنده : فرحناز
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم چند وقته که نتونستم برات چیزی بنویسم آخه کارم تو اداره زیاد شده و مشغول انجام یک کار تحقیقاتی در زمینه ماهی هستم ولی امروز یکم وقتم آزاده و دلم می خواهد بهت بگم که حساب یشیرین شدی و کارهای جالبی می کنی هر ذوز که میگذره من بیشتر به وجودت افتخار می کنم و واقعا تو رو یک هدیه آسمانی از طرف خدا واسه خودم میدونم دیروز وقتی اومدم خونه پرستارت(خاله مریم)ازت پرسید مامان فرحناز مامانه کیه تو هم محکم به سینهات زدی و گفتی من الهی بمیرم واست عشقم خیلی خیلی دوست دارم .همه کارات از کتاب خوندن نقاشی کردن راه رفتن کالسکه راه بردن و...یک جور خاصی واسم جذابه امیدوارم تو همه مراحل زندگیت خدا همراهت باشه و موفق باشی عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسعود
14 آبان 90 17:20
سلام فرحناز خانم وبلاگ زیبایی داری با عکسای خوشکل خوشحال میشم به وبلاگ کودکانه منم سر بزنی منتظرم